Future

Saker och ting förändras hela tiden.

Frågan är bara, vad blir mitt nästa steg och vad vill jag göra?
Funderar, tvekar och försöker göra rätt val..
 
Jag måste sluta fokusera på sånt jag inte kan göra något åt och som jag inte kan styra.
Jag måste börja fokusera mer på mig själv, vad jag kan göra och vad jag vill göra med mitt liv.
Saker blir inte alltid som man tänkt sig och det kan jag inte haka upp mig på.
Jag får acceptera det som är och göra det bästa av det istället.
 
Tiden rullar på och ja jag börjar få åldersnoja men jag måste släppa det.
Jag kommer inte stå om 2 år med barn och familj, så släpp det bara!
Jag får resa nu och göra det jag kan medan jag är ensam och fri.
Jag börjar plugga senare än jag tänkte men jag har ingen brådska, det kan ta ÅR innan jag hittar en karl!
Jag måste sluta få panik över det jag inte kan styra, drömmar går inte alltid i uppfyllelse. 
Som yngre trodde jag inte att det var så här svårt att bli vuxen.
Jag har lärt mig att " Allt löser sig" 
 
Nu ska jag fortsätta brottas med mina drömmar, val och planer!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ta det som det kommer Marre! Du kommer hinna göra allt du vill göra, du är bara 22 år, en liten fjärt med andra ord ;)
Det går inte att stressa fram sina drömmar för då blir det inte bra i alla fall, slappna av för allt kommer att lösa sig med tiden.

Och kärleken den kommer när du minst anar det :)klyscha, I know, men det är sant.
Kram!

Svar: Tack vännen :) Haha ja det gör ju det, men jag brottas iaf med åldersnojan när det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig :P Jag lovar att ta det som det kommer och kärlek kommer när man minst anar i know ;) Men ibland har man sina downs..
Kram påre !
maartinahermansson.blogg.se

2012-11-07 @ 17:44:21
URL: http://fridolainen.blogg.se
Postat av: Frida

förresten är din design på bloggen sjuuuukt gammal! ;)

Svar: Hahaha jo jag vet, jag använder knappt denna längre pga att den hör till mitt förflutna :P Men jag vill inte ta bort den heller, haha ;) Vill du läsa har jag en lite nyare blogg där jag skriver mer: maartinahermansson.blogg.se
Kram
maartinahermansson.blogg.se

2012-11-07 @ 17:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0