Mys!

Helgen har vart kanon uppe i Vemdalen med älsk, Lina, Viktor, Frida och Jens:)
Det blev pulkaåkning, spel, gotta och massa mys. Precis så som det ska vara när man är ledig, Toppen!

Veckan annars har vart lugn på jobbfronten, och det är väl både bra och dåligt.
Skönt att vara ledig men dumt att inte få pengar i slutet av månaden.
Nu när man ska flytta kan det behövas en hel del plus att det blir en USA resa först.
Igår snurra jag och Erika runt i Bollnäs på Beijer, Colorama och Färgcenter.
Vi hittade snygg mosaik och bänkskiva till köket. Luckor och dörrhandtag är redan klart.
Tapeter är det värre med, man blir ju helt snurrig!

Badrummet är ingen panik med än men jag har bestämt mig för vitt kakel till väggarna och brunt klinker till golven.
Golven i övrigt har jag int bestämt än, men det kommer. På lördag ska jag ta mig an det sista, Förhoppningvis!
Det är super skoj att få välja allt själv, men jag var inte beredd på det. Plus att det är svårare än vad man tror!
Tur att jag gillar inredning, det gör det hela mycket roligare. Jag är som ett barn på julafton:)

Dagen idag har också vart mys, jag och Frida åkte till Bollnäs en sväng.
Där blev det lite planering om mitt hår som ska färgas på lördag inför Fridas gesäll.
Fika på krokanen!
Shoppade två par skor, ett par stövlar och ett par klackisar;)
Hittade en super fin tröja på Såfin som jag dock inte köpte!(Men det ska jag på lördag, hoppas den är kvar bara!)
Dumt att shoppa när man inte hade planerat det, men man måste ju leva också:)
Tack Frida för en kanon mysig dag!

Kvällen var det träning igen med våra söta barn och det gick bra.
De fick testa att spela på stor plan denna gång och jag fick chansen att spela lite plus att stå i mål.
Roligt att återuppleva den tid man var handbollsmålvakt;) Jag saknar det!

Kvällen annars har vart rätt jobbig, ska till att ha mens och då blir man lite på dåligt humör!
Tänk vilka humörsvängningar man kan ha?! Att man kan känna sig så fruktansvärt ful!
Usch vad hemskt det är, men man vet att det går över iaf!
Just nu skulle jag bara vilja ha min pojk bredvid mig, och kramas! <3

Förresten var jag så söt och serverade han frukost på säng förra veckan:)
Haha snacka om att känna sig som en hemmafru, men det ska inte bli en vana!
Bara roligt att överraska ibland men speciella saker:)

Nej nu ska ni få kika på lite bilder!

Puss och Kram

Vemdalen

Lina och älskling :)


Jag och Viktor:)


Pussbild på Viktor och Lina:)


Pussbild på älsk och mig:)


Lägenheten

Så här ser mosaiken ut som jag valde:)

Älsk!

Älsklingen med frukosten på säng och tändaljus:)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha Joel ser ju naken ut!

2010-03-04 @ 22:58:43
Postat av: F.Ceder

ja alltså det där målet, det är ju vårat faktiskt ;)

2010-03-06 @ 00:20:37
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0