Lördagen med stress!

Tidig morgon, kl 07.00 gick jag upp på en lördag!
Så måste man göra om man ska hinna med allt:)

Dagen började i Bollnäs där vi kikade runt lite på stan.
Tröjan jag hittade i torsdags var slut och de skulle inte få hem nå fler heller.
Det är ju så jäkla typiskt, jag med min otur!
Sedan gick jag in på skoaffären igen och hittade ett par till på rean.
Men jag fick tvinga mig själv att inte köpa ett par till. Men snygg var dem ju! Suck..
Vi traskade vidare till Åhlens där jag köpte två par hårspännen som jag länge kikat på.
Man tänker inte på att köpa sådana små saker, men dem gör ju mycket!

Vi styrde bilen mot Beijer för att kika på pärlspont till min hall.
Och till min stora förvåning och denna gång med tur var det extrapris, men det var sista dagen!
Jag försökte ringa min bovärd för att fråga om lov. men han svara inte. Typiskt!
Vi körde vidare till Färgcenter där jag spanade in tapeter, och jag tror att jag har valt nästan allt:)

Vi blev hungriga och stannade på Sibylla och då ringde min bovärd:)
Han godkände pärlspont från golv till tak i hela hallen, så efter maten var det Beijer som gällde.
Med en liten klump i magen och tanke på att de kanske hade slut, möttes jag av goda nyheter.
Vi hade ingen plats att ta med de hem idag, så han fixa det så vi ska hämta det på måndag:)
Underbart att ha vit pärlspont hela väggarna i hallen, så sjukt snyggt enligt mig:)
Jag gillar den lantliga och antika stilen!

Efter det åkte vi till rusta för att kika på en fondtapet som jag hade spanat in.
Men den var inte alls lika snygg i verkligheten, suck.
Så nu måste jag hitta någon annan bra fondtapet till vardagsrummet!
Jag tvingade även med min syster till Jysk där jag beställde hem en skohylla och en hylla till hallen.
Dessa möbler är också vita med en lantlig stil som kommer göra sig snyggt i hallen.
Åh så jag längtar tills jag får flytta in och inreda, först ska alla väggar och golv fixas!

Efter shoppingrundan blev det Salong Donna som gällde för lite färg!
Jag fick min hemska utväxt äntligen färgad och jag fick en blond effekt runt ansiktet!
Faktisk riktigt snyggt, jag gillar det:) Tack Frida!

Nu inväntar jag min karl och sedan ska vi åka till hans far.
Där väntas lite mat och hans bror ska även få håret klippt:)

Kvällen blir nog lugn, inget planerat iaf.
Men det känns skönt:)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0