Lägenhets längtan! :)

Jag tror att det bästa är att komma upp i tid och jobba.
Fasiken vad slö man blir om man börjar sent.
Idag gick jag upp 9 och börja jobba 13 och ingen nytta gjorde jag.
Jag satt bara vid datan fram tills jag skulle jobba, hur bra är det?
Men men efter jobbet åkte jag och köpte lite prylar till lägenheten iaf.

Jag hämtade hyllan och skohyllan från Jysk som jag beställde.
Sen köpte jag kaffekoppar och skålar.
Lika bra att dela upp allt köpande, annars blir det så dyrt sen:P

Hur renoveringen går i lägenheten vet jag inte, men jag ska försöka ta mig dit imorgon kanske.
Jag skulle behöva nyckel så jag kan åka dit i helgn och börja måla lite:)

Åh shit vad jag längtar tills jag får flytta in:D
Och jag längtar till USA-resan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0