Hard work, work!

Söndagen färgade jag håret på min syster och även Joels syster.
Jag åkte sedan vidare till Jennifers mamma där jag klippte hennes lillebror.
Jag blir så avundsjuk på barns energi, tänk om jag hade haft samma energi.
Vad allt skulle vara lättare, och vad mycket man skulle få gjort:P

Kvällen tillbringades i Bollnäs på bio "Småstadsliv 3" med Joel, Erika, Gustav och Kristin.
Det var trevligt att få umgås men filmen var ingen höjdare enligt mig.
Det handlar om att ha samma humor, och det har då inte jag.
Har inte sett varken första eller andra, men kanske borde göra det.

Igår jobbade jag från 10-16 och sedan tog jag med mig söta Erika ännu en gång till Bollnäs.
Denna gång lånade vi en liten lastbil med flak för att kunna frakta hem pärlsponten.
Första gången jag körde en sådan stor mojeng, men det gick bra:)
Haha folk som vi mötte kollade rätt mycket på oss, kanske inte så van att två tjejer åker runt i en sådan.
Efter att ha typ skrattat ihjäl oss under bärandet av paketen, så fick vi i oss mat.
Och inte nog med det, vi bakade en kladdkaka och köpte godis! Farligt!

Ewelina kom på besök och Joel kom hem så vi fikade tillsammans och spelade kort.
Mysigt att hitta på sånt där, de borde man göra oftare!

Idag väntas jobb och sedan Bygglov ikväll. Längtar!

Ett stort tack till min älskade Erika som hjälper mig så mycket!
Hon är en underbar vän som man alltid kan lita på.
Man skulle nästan kunna tro att det är vi som ska flytta ihop.
Hon är minst lika insatt i lägenheten som jag är, mys:)

Nej nu ska jag städa och sedan äta lunch innan jag ska jobba!

Puss och Kram


Jag och Erika <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK gumman vad gullig du är! S

2010-03-10 @ 19:01:11
Postat av: Isabelle

det blev lite fel :p , ska du också göra gesällen? :)

2010-03-10 @ 19:01:49
URL: http://isaabeellee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jaha jaa de förstår ja , man vill ju vara rätt varm i kläderna innan man ställer sig där! Hoppas du får det kanon så ses vi under gesällhelgen :) Vilket moment ska du sitta för förresten? :)

2010-03-11 @ 12:12:44
URL: http://isaabeellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0