Det här med att hålla en blogg i liv!?

Ja att hålla en blogg i liv är inte det lättaste eftersom vi inte har skaffat något internet till lägenheten än.
Plus att när jag jobbar så mycket som jag gör orkar jag inte sätta mig ner vid den här apparaten:P

Men skönt som fan är det att slippa ha datan hemma, för då fastnar man inte vid den hela kvällarna.
Vi åker hem till Mamma och Pappa så fort vi behöver använda oss av den till räkningar, mail mm.
Det funkar super bra för mig iaf:)

Ja tiden rullar på för fullt och jag och Joel trivs superbra i lägenheten, vi har kommit i ordning bra där.
Vi har även fixat till en uteplats med paviljong, rottingmöbler, blommor och mysiga lampor mm.
Så vi sitter där så ofta vi kan och bara ta det lugnt och myser:) Det gillar jag!

Jag jobbar 100% för er som missat det, 50% i Arbrå och 50% i Bollnäs så det är fullt upp, men roligt såklart!
Vecka 32 får jag semester iaf men redan nästa helg åker jag till Göteborg med Joel, Lina och Viktor:)
Där blir det mys, Lisseberg mm!

Helgen som vart har vi haft två inflyttningsfester, hur lyckade som helst! Tack för det allihopa:)

För övrigtt leker livet som aldrig förr, det kag saknar är väl en katt att mysa med:)
Men det får bli en senare fråga när man skaffar hus, eller en bättre lägenhet.
Jobb för Joel verkar också flyta på bra nu, så jag håller tummarna för att han kan få ett riktigt jobb snart.
Det är han värd och det behöver han, så rastlös som han är!;)

Nej nu ska jag åka hem till honom och kika på lite tv innan sängen kallar.

Jag ska försöka lägga upp lite bilder från lägenheten och uteplatsen:)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0