Tack!

Tack alla för gårdagen!
Jag hade super mysigt tillsammans med massa vänner, blev lite plock och efterrätt. Gott:)
Utgången vart mycket lyckad och jag hade roligare än på länge:)
Dock försökte mina vänner att supa ner mig, men de lyckades inte den här gången heller! Haha

Jag fick många fina presenter:
Halsband (Snö of Sweden)
Massa blommor( Äntligen)
Stor fin tekopp (En till av samma designer som jag fick i julklapp)
Presentkort
Flygresa tur och retur till USA(Av min kära familj)
Nattlinne
Två böcker(Om mitt stjärntecken och tjejproblem)
Örhängen (Snö of Sweden)
Ljushållare till väggen
Klocka(som jag länge letat)
Berlock till mitt Thomas Sabo armband( En kolibri)
En stor skål med 6 små skålar till(Underbart)
Tidning
Liten champagneflaska

Alla presenter var sånt som jag behöver och sånt som jag vill ha!
Då blir det så undeerbart:D

Idag ska jag bara slappa och äta upp av plocket från igår!
Får se om det blir någon fjällenresa till helgen?

Puss och kram skumbanan!

Bjuder på en bild från min och Fridas 18-års fest:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0