Nu är det äntligen bokat och klart :)

Då var det klart!

Den 31 Mars så åker jag och min syster till USA för att spendera två underbara veckor tillsammans:)
Vi har massa planer på vad vi ska göra för skoj, bla vill vi kika på en NHL match om det inte är allt för dyrt, sen ska vi undersöka Philadelphia och eventuellt ta en tripp in till Washington DC :)

Jag tror att vi kommer få det kanon bra där, och det bästa och viktigaste är att vi får umgås tillsammans och ta oss bort en stund från Sverige och vardagen för att upptäcka lite annat.

Igår var vi till Röste på 20-års fest, det var riktigt trevligt. Det var skönt att vara nykter och kunna ta sig fram och tillbaka utan problem plus att man kan bestämma själv när man vill hem. Och inte nog med det, jag fick äran att ta Ewes BMW hem för hon ville dricka och Joel tog vår bil. Det som var mindre roligt, vart att inne i Arbrå efter Västergatan stod polisen, på samma sida som mig med bakdelen mot mig. Jag svängde av upp mot Emelie för att lämna av henne, sedan när jag skulle ut från hennes kvarter såg jag polisen bakom mig. Han hade vänt och följt efter mig upp och runt kvarteret och sedan följde han efter mig hela vägen till Ewe där jag skulle lämna bilen. Jag som är SKIT skraj för polisen höll på att dö och körd lagligt som jag oftast gör. Jag hade ingen med mig i bilen och jag såg att min plånbok inte låg kvar där jag lagt den. Men som tur var, så åkte han när jag had parkerat på Ewes tomt. Troligen såg det misstänktsamt ut när jag och joel kom i varsin bil upp på ett område mitt i natten. Fy tusan vad jag var livrädd med dem bak i arslet en bra bit!

Fredagen var jag dålig på morgonen så jag jobbade inte mina sista timmar för jag kunde inte. Jag skulle bara jobba en och en halv för sedan skulle jag åka till Sandviken med Katrin och Tina för att parta med mina syskon:)
Dock var det min magkatarr som ställde till det igen, jag kund inte jobba eftersom jag fick sptinga till toaletten titt som tätt eftersom jag känd mig spysjuk hela tiden. Efter några kräkningar blev jag bra mn då var det bara en halvtimme kvar tills tåget skulle gå. Jag satte fart och packa och sedan mötte jag upp Katrin på tåget, vi åt lunch tillsammans i Bns innan Tina hämtad upp oss. Vi stannade till i Valbo för de skulle handla lite nya kläder till kvällen, men jag mådde inte så bra så jag flöt mest med. Framme i Sandviken åt vi middag och sedan piffade vi till oss för kvällens festligheter. Jag vart mycket bättre efter middagen så jag drack en skitgod drink på Church Street med massa frukt och godis som dekoration. En bil kommer att läggas upp senare:) Kvällen spendrades sen på Heartbreak med massa dans och skoj! Tack Katrin, Tina, Syster och Bror för en mycket trevlig kväll! :)
Under hemresan blev det ett till stopp i Valbo för Ikea där jag handla en lampa och en Orkideé, samt en kjol på Cubus.

Just det, mitt rum börjar komma i ordning nu, så jag ska väl försöka slänga upp några bilder på det med så småning om:)

Nu ska jag och Joel slänga oss i duschen innan sängen kallar:)
Puss och Kram


Min söta syster:)


Jag och underbara Tina :)


Älskad Katrin och jag :)


Min älskade broder och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0