Lite bilder :)

Här kommer lite bilder från lördags, hos Moa innan Gustav och Jossans 20-år fest:)



Jag och Jennifer <3
Från vänster: Söta Emelie, Jennifer :), Jag och Erika :), Moa :), Jag och Erika :)


Här är lite bilder på mitt nya rum:)

Min säng, min vackra kandelaber och fondväggen :)

Här är några bilder från olika vinklar, jag är rätt nöjd själv men det är inte helt klart än ;)



Drinkarna sen i Fredags såg ut så här:)


Så här såg min goda och fina drink ut;)

Allas fina drinkar :)     Ett stort skål!


Just det bilder från den fina lägenheten i Göteborg ska jag också visa:)


Så här såg matsalen/vardagsrummet ut som även blev ett sovrum:)


Från väntser: Mitt och Joels sovrum, det storaa fönstret mellan "allrummet" och bastun och två från toaletten :)


Jag avslutar detta inlägg med att visa en bild på min tända kandelaber <3



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0