Nu har det hänt en del igen!

Tiden går fort, dagarna bara springer förbi.
Det har vart mycket jobb både den här och förra veckan och det är super roligt!
Pengar behövs eftersom USA-resan börjar närma sig plus att jag ska flytta:)
Jag var och kika på en lägenhet i fredags och jag gilla den starkt!
Perfekta färger i hela lägenheten och super fräsh.

Jag ska även ta och kika på en två till veckan med troligen. Vi får se hur det blir!
Jag är verkligen super taggad på att flytta hemifrån nu:D
Jag har redan börjat kika efter soffa och massa inredning, I like!

Den här helgen har spenderats mesta dels på Sävstaås, där det har vart fotboll.
Lördag morgon var jag med mina handbollsbrudar på ett sammandrag i Bollnäs.
Mycket trevligt och speciellt eftersom de är så duktiga:)
Idag har Joel Groth även fotograferat mig, Ewe och Jennifer som ska bli tavlor på min vägg:)

I veckan väntas det jobb, Maria Nila visning i Bollnäs, Handboll och gym hoppas jag på!
Fredag dag åker jag med Moa, Erika och Ewe till huvudstaden för att kika på Erik Hassle och ha en trevlig helg tillsammans. Men jag ska hem i tid på söndag för att mysa med min pojke på alla hjärtans dag;)


Jag Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, tycker jag du gör rätt i som kommer hem i tid å myser!;) (kunde du inte hitta en finare bild?:P) <3

2010-02-10 @ 21:05:54
Postat av: Marre

Klart jag ska göra det älskling:) vadå vad är det för fel på de här? Du är ju super söt på den:D <3

2010-02-12 @ 10:33:59
URL: http://ma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0