USA!

Pa plats i USA och Newark!
Resan gick bra, men den var ganska turbulent med en massa luftgropar.
Jag som ar sa flygradd holl pa att do, men det gick bra till slut.
Vi mellanlanda i London och dar at vi lite mat innan vi klev pa planet mot Philadelphia.
Harligt flygplan med egen skarm fylld med film, musik och tv mm.
Fanns mycket att sysselsatta sig med, plus mat och snacks.

Val framme blev vi utfagade en massa innan vi fick komma in i USA.
Gick bra och vi mottes av 18 grader varme pa kvallen.
Blev lite prat och sedan hoppa rakt ner i sangen.

Idag blev vi vackt av tva sota barn kl 7 men da var jag pigg.
Blev lite frukost innan barnen skulle pa dagis.
Vi passade pa att aka till lite affarer och dar blev det shopping.
Jag var in pa Guess och handlade ett par jeanss och en klanning.

Vi satt ute resten av dagen i solen 25 grader varmt och laste tidningar och drack smoothie.
Lekte med grabbarna och bara myste.
Blev aven middag ute pa altanen.

I helgen vantas lite festligheter och till veckan ska vi besoka New York och Washington:)

Ha det sa bra dar hemma, jag ska njuta av varje sekund har borta!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0