Snart tillbaka i Sverige!

Dagarna gar fort nar man har roligt!
Jag kan inte forsta att jag ska aka hem om bara nagra timmar.
Det kanns som pa nagot satt att det ar har jag lever nu.
Jag har ganska latt for att anpassa mig och nu har man kommit in i rutiner har.
Kanns mysko, men saklart langtar jag hem till alla och er glommer jag aldrig!

Imorgon pa morgonen anlander jag pa Arlanda och jag ar hemma redan vid halv fyra:)
Kl sex ska jag vara pa avslutning med mina handbollsbarn i Bollnas.
Sedan ar det min alsklings tur attn fa ha mig hela kvallen! <3
Jobbet drar sedan igang pa fredagen, och tur ar det sa jag kommer in i det direkt.
Saknar faktiskt Millan, salongen och alla kunder men framforallt att fa klippa igen!
Trodde aldrig att jag skulle sakna att klippa, men det gor jag  for det ar ju sjukt roligt!

Jag har suttit ute i solen flera timmar idag och shit vad den tar!
Har solat bort det mesta av de fula linnemarkena jag har sen tidigare.
Det kanns skont! Men nu har jag borjar flagna istallet, vilket inte alls ar sa speciellt roligt!
Nu ska det atas lite lunch innan vi aker och hamtar killarna innan vi far mot flygplatsen!

Ses snart hemma allihopa!:)
Nu haller jag tummarna for en saker resa UTAN luftgropar!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0