Torsdag

Inatt sov jag hos Joel, han skulle hem och ställa iordning inför jakten som börjar på måndag.
Det var mysigt att få komma ut till Finnfara en stund och träffa lite folk:)

Igår på dagen var vi även barnvakt till söta Teddy, det gick jättebra. Han sov två nästan hela tiden så vi hann träffa han i ungefär en halvtimme. Har är så mysig när han nyss vaknat, låg på min mage och ansiktet mot min axel och gosa med mig. Man kan inte bli annat än kära i den lilla charmören! ;)

Idag hade jag bara en kund inbokad så det blev en lunch med Lina i Bollnäs, det var så längesedan jag träffade henne så det var så roligt att få prata lite och umgås. Jag åkte sedan tillbaka till salongen för jag hade fått två till inbokningar, härligt! Imorgon har jag ockå bara en men jag hoppas på att det dyker in fler!:)

Nu ska jag och Jennifer dra oss upp mot Sporthallen för att träna våra 15 söta småtjejer:D
Efter det ska jag till älskadekatrin och mysa, äntligen!

Helgen kommer att tillbringas i en egen lägenhet då mina föräldrar ska åka bort, Jippi!
Får se vad det blir för bus som hittas på då, men nått skoj ska det bli iaf.


Teddy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0