Sega söndag

Gårdagen var helt okey, men visst har jag vart på bättre utgångar.
Ett stort tack till alla brudar iaf som gjorde kvällen rolig:)
Och speciellt ett stort tack till Ewe som sov med mig inatt!

Idag har jag och Ewe bara segat hela dagen, legat i soffan och kikat på tv. Typiskt söndagar och bättre blir det inte heller. För snart ska jag mysa med Jennifer och då blir det Top Model, Ensam mamma söker och slutligen One Tree Hill. Men det är väl det som söndagar är till för eller?

Imorgon väntas det jobb iaf, börjar kl 11 så jag får lite sovmorgon och sedan får jag se när jag slutar.

Lite rastlös blir jag när min käraste pojkvän inte är här med mig, men jag ska nog klara med :)
Får se om jag ska följa med han på jakt till veckan, bara för att vara snäll. Haha
Jakt är inget intresse från min sida, men lite snäll kan jag väl vara för att få en inblick i det han gillar.
Kan vara skönt att sitta i skogen och bara va , så sådan pina blir det knappast :p

Nu blir det lite fika och hoppas på att Jennifer hör av sig snart:D


Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0