Rastlös men ändå så avslappnad!

Inatt sov jag hos min älskling, kom dit igår vid halv fyra.
Före var jag med min sötisar Lina och Frida, så roligt att vara med dem båda igen.
Det fick mig att minnas tiden i skolan då vi alltid var tillsammans:)

Idag var det meningen att jag skulle följa med på jakt, men jag drog mig ur.
Jag kände inte för att gå upp 5 och sedan sitta på pass till typ 2 och inte göra någonting.
Jag vill gärna ställa upp för Joel, men jag skulle bli så sjukt rastlös.
Kände mig lite dum mot joels mamma för jag skulle sitta med henne.
Men som tur var så fick hon sällskap iaf och det var skönt att höra.
Jag är nöjd över min insats iaf, för jag hjälpte joel med att bära en balja med massa äckel i.
Plus att jag följde med in i slakteriet, så lite snäll var jag väl ändå?

Så dagen idag var rätt avslappnande men jag var även rastlös där ett tag.
Joel klev aldrig upp av sin väckarklocka så den ringde om och om igen vid fem tiden på morgonen.
Jag som är så jäkla lättväckt låg och var vaken från första ringning och putta på Joel och sa åt han att kliva upp.
Det tog ett tag innan han gick upp och efter det tog det ett bra tag innan jag kunde somna om igen.
Jag vaknade även till vid sju då de stack iväg, och även då hade jag svårt för att somna..
Jag tror att jag vaknade yttligare två gånger till innan jag besluta mig för att gå upp runt 9.30.
Sen resten av dagen satt jag i soffan och lyssna på musik samtidigt som jag läste bok.
Så nu har jag snart kommit igenom hela boken, och den är bra.
Den heter i valet och kvalet och handlar om relationer, som vanligt i de böcker jag läser;)

Nu är jag hemma igen och det känns tomt, för min mamma är inte heller hemma.
Det är bara jag och min pappa, men jag har fixa lite och lite till ska det bli.
Sedan är det sängen som kallar och även lite läsning ur boken, den är spännande!
Kan inte släppa taget om de riktigt, utan jag vill bara läsa vidare för att se vad som händer:)
Haha och när blev jag en sådan här bokälskare? Det är lite roligt faktiskt och jag gillar det!

Imorgon väntas det jobb några timmar och sedan ska jag träna min 17 söta små tjejer.
Innan dess ska jag göra klar lapparna som de ska få om lite olika saker.
Sitter och försöker få ihop dem nu!

Något mer jag också gör är att jag klurar på Jennifers 18-års present.
Jag har börjat filura lite och planerat en del, men jag behöver lite hjälp.
Så när jag får hjälp kan jag fortsätta på egen hand sen.
Och gumman du ska få mer än bara de här saken;)

Natti Natti!



(Fotograf: Joel Groth)


Jag älskar dig Joel!

(Fotograf: Joel Groth)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men sötnosar! :) Jag saknar er

2009-10-15 @ 20:57:45
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0