Lördag

Planer, planer och planer!

Jag planerar så det går härliga till och det jag planerar är mitt rum som jag ska göra om.
Jag ska ta över mamma och pappas rum för det är större, vilket passar bra till mig och Joel:)
Vi fick en vattenskada där för ett tag sedan så vi ska få tapetsera om och då kommer jag flytta dit efter det.
Jag har valt benvita tapeter på tre väggar, och ena väggen som kommer vara bakom sängen blir silver/glansig med benvita medaljonger. Först hade jag en tanke att göra fondväggen i svart och vit mönstrat, men vitt håller sig mer i längden. Eftersom jag inte planerar att bo hemma så länge till, så tror jag mamma och pappa är glad över en naturligare tapet. Jag fick också en idé för några dagar seda att köpa mig en sådan där skön och mysig hängstol som man sätter upp i taket. Tänk att lägga i en massa mysiga kuddar och en filt, då kan man ligga där och läsa och annat mys. Jag har kikat runt en massa, de är ju ganska dyra men det är det väl värt. Kan ju alltid önska mig i julklapp;) Jag längtar tills det blir dags att sätta igång och inreda och pyssla! :D

Ikväll blir det utgång på Tranan tillsammans med Ewe och Erika mm. Så nu hoppas jag på att det blir lite folk där också, för Markolio är jag inte så intresserad av.


Jag och Erika :)



Jag och Ewelina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0