Jennifer 18 år!

Igår fyllde min söta Jennifer 18 år, stort Grattis!

Äntligen kan vi gå ut tillsammans och rocka loss!
Igår hade vi trevligt tillsammans först hemma hos Jennifer och sedan utgång på Tranan.
Det är väl aldrig skoj att vara nykter medan de andra dricker. Det blir inte riktigt samma sak då.
Så jag måste be om förlåtelse om jag inte var så social och sprallig!
Hoppas att Jennifer är nöjd med kvällen iaf:D

Snart ska jag ut och gå med Frida, det ska bli riktigt skönt! Jag kan behöva röra på mig efter all bilåkning:P
Senare ikväll kommer min älskling och gör mig sällskap till kvällens alla program;)
Och jag hoppas verkligen att han följer med ut nästa helg!
Jag har redan skaffat mig en outfit till Halloween:D



Dagens fundering: Vad får man ut av att slåss?



Kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0