Inte likt mig, men så spännande!

Måste ju bara berätta vad jag gjorde idag, och det är inte likt mig!

Söta Erika ringde mig igår och frågade om jag ville med till Spanien, nästa vecka.
Hmm tänkte jag, det funkar ju inte men jag sa att hon skulle höra av sig idag.
Hon och Linn var nämligen ner till Resia för att se hur det såg ut med priser och allt.
Boende är fixat i Valencia av Lisa, så de var bara flygbiljetter som fattades!
De hittade ett par super billiga för 1600 kr per person tur och retur.
De planet landade i Barcelona och kommer även avgå därifrån.
Så de bestämde sig för att ta de flyget och även passa på att besäka Barcelona i tre dagar.

Ivrigt ringde Erika till mig och berättade om det hela, och jag kunde inte motstå!
Jag fixade allt som jag hade planerat in den tiden här hemma.
Vilket var handbollsträning, föräldrarmöte för dem samt en utbildning inom handboll.
Det var även kunder och en visning som fanns inplanerad.
Nu är allt fixat och biljetterna är bokade!

3 dagar i Barcelona och 4 dagar i Valencia.
Vi åker den 4 november och kommer hem den 11.
En hel vecka i Spanien, nu blir det lite kortare höstrusk iaf.

Det är så olikt mig att vara så spontan, men det är jag glad för nu!
Och jag tror att vi kommer att ha så jävla skoj!

De söta flickorna jag ska åka med är Erika, Linn och Sofie:)

Det är andra gången jag flyger, men första gången från Arlanda och det är första gånge jag åker iväg med vännerna!

Jag längtar som en tok!



Kommentarer
Postat av: Frida sötnos

Gud va roligt! :D

2009-10-25 @ 01:55:27
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0