Gästinlägg

Ojojoj, här har det inte skrivits någonting sedan den 1 juni.
Och jag som tycker att jag är dålig att uppdatera!

Nu har jag i alla fall fixat Murreplupps blogg litegrann.
Eller fixat och fixat, inte tog det många minuter inte.
Headern slängde jag ihop på två röda.
Var lite stressad så det fick bli som det blev.
Fixar kanske till den lite nogrannare sen.

En mouseovereffekt hann jag med att fixa till i alla fall.
Dra med muspekaren över headern så ska ni få se på grejer minsann!
Pussigullgull.

Eftersom Marre är så dålig på att uppdatera så tänkte jag ta på mig den ärorika uppgiften att kortfattat berätta lite vad kvinnan sysselsätter sig med nu för tiden.
Inte för att jag har så stor koll själv.
Vi har varit ganska dåliga på att umgås den senaste tiden.
Fy på oss, nu är det dags för skärpning!
Ska vi ta oss ett träningspass någon dag och få lite tid på oss att catcha upp? ;)

Hur som helst så jobbar hon på Hårmakarn i Arbrå.
En riktig stjärnfrisör har hon blivit!
Hon är fortfarande tillsammans med Joel. Gullgull.
Hon var nyligen till Kroatien med sin familj. Jag har inte träffat henne sen dess men hon är säkerligen brun som en pepparkaka, den lilla skiten! Själv är man blek som en... rispuff?

Jaja, hon får väl berätta lite mer ingående själv :)
Och om ni undrar vem "jag" är så är det Frida i egen högperson.
Jag har också en blogg faktiskt (smygreklam, smygreklam, smygreklam).

Nu hoppas vi på att det blir bättre uppdateringar här, jag ska vara på henne med piskan så att hon sköter sig!
Ha det så bra, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0