Finnfara:)

Just nu sitter jag i Finnfara hos Joel:)
Han skulle hit och fixa lite så jag passade på att följa med då jag ändå var ledig idag.
Det blir inte att jag åker hit lika ofta nu när Joel bor hos mig i princip, men det ska ändras!
Jag har precis ätit lite nudlar, för jag var så sjukt hungrig och nu sitter jag här och kikar runt lite på internet.
Jag har även köpt med mig en Ben&Jerrys, så Frida jag hoppas att jag frestar dig lite;)

Imorgon väntas det HalloweenTranan och det ser jag fram emot!
Jag ska gå ut med mina söta brudar och bara ha så jäkla roligt!
Jag hoppas att min käre pojkvän också vill följa med den här gången!:)

Snart är det dags och snart bär det av mot Barcelona! Onsdag morgon kl 06.40 går flyget från Arlanda, och vi kommer att åka hemifrån någon gång på tisdag kväll. Och dit är det inte alls långt?:D
En hel vecka i den stora staden. mm det kommer bli så skoj!
Jag ska försöka att knäppa så mycket kort som möjligt, för det är alltid kul att ha kvar sen.

Nen nu ska jag kila mer och hämta min glass och läsa en bok:)
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: F

B&J :o ge mig din jäkel!

2009-10-30 @ 19:22:24
URL: http://byfeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0