Aquacore!

I helgen vart det bara lugnt, mycket skönt måste jag säga.
Fredagen blev det mys med Jennifer och Lina med Idol och gotta.
Lördagen blev det Gävle med Jennifer och Mikaela, där hittade jag lite kläder.
Vart två par jeans, och det var baggy vilket inte alls är likt mig. Fast jag gillar dem:)
Jag köpte även en hög svart kjol som jag ska ha på lördag när jag ska ut.
Kvällen spenderades först med Erika, Emelie, Anders och Per hos Erika.
Vi satt bara och kika på tv och pratade, sedan åkte jag Erika och Per och hämtade upp Linn och Frida.
Vi åkte vidare till Bollnäs för att besöka ett så kallat "spökhus" vid bolle.
Men efter en sväng efter den lilla vägen mitt ute i ingenstans så valde vi att vända.
Och inte för rädsla utan för att vi var rädd för att köra fast i den stora vattenpölen som fanns där.
Jag fick lära mig att backa och det gick bra, men det tog tid.
Vi valde att besöka Norrfly istället, och väl på plats var det redan folk där.
Jag vägrade att gå in, plikttrogen som jag är;)

Måndagen var det jobb som gällde och idag var jag ledig.
Jag, Erika, Linn och Sofie åkte till Bollnäs för att kika upp hotell i Valencia.
Det gick väl inte så bra, men vi ska lösa allt imorgon.
Frida kom också och gjorde oss sällskap, så vi fick äntligen testa glasögon.
Jag hittade ett par favoriter, så den 2 November ska jag på synundersökning.
Alltid lite ovant att se sig själv med glasögon när man aldrig haft det förr.
Tjejerna och hon som jobbade sa att jag passa i dem, så jag hoppas de har rätt:)
Jag hittade även ett par Converse som jag vart sugen på. Det fanns dock inga i min storlek inne, kanske lika bra det. Men jag ska dit snart för att lämna in ett par skor som gått sönder så jag kanske får med mig dem hem sen;)

Nu väntas det Aquacore med Frida och Lina!
SKOJ!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad snygga vi kommer bli i våra brillor ;)

2009-10-21 @ 14:21:56
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0