3 Oktober!

The big day!

Den 3 Oktober gifte sig en av mina vänner Tina med sin Johan!
Jag fick äran att fixa hennes hår och smink:D
Jag fick även äran att sjunga på bröllopet tillsammans med Moa.
Cissan och Ante stod för musiken, TACK! :)

Allt gick bra med Tina, sången för min del gick väl inge vidare.
Haha svin kallt ute och sen försöka sjunga på den, jaja!
Det var roligt iaf:) Tror att min dröm som sångerska är svart som natten!

En hel del snurrar runt i mitt huvud!
Vad ska jag göra med mit liv, vad ska jag jobba med vart ska jag bo, vad fan ska jag göra?:O
Jag trivs på Hårmakar´n men jag kan inte överleva på det. Visst det tar tid att fixa en kundkrets men nej jag vetefan! Jag är sugen på att dra iväg till Norge för att jobba ihop en massa pengar och se lite annat än Arbrå!
Jag vill leva ungdomslivet, jag vill ha roligt och göra allt som jag drömmer om innan jag blir för gammal!
Jag trivs som frisör men det pendlar också upp och ner, ibland känns det som det yrke jag vill hålla på med och ibland känns det helt fel. Hur ska jag kunna komma på vad jag vill göra? Jag tror att en sväng till Norge och sedan en resa på det kanske skulle kunna hjälpa mig, eller? Jag vill inte bli fast här resten av mitt liv!!!
Att läma Joel kvar hemma kommer kännas tungt, men jag vet att vi kommer att klara det. Det jag önskar mest är att han följer med mig! Vi får se vad som sker, vet att jag har en syster och en bror som är sugen på att dra över till Norge, samt mer än en vän som också har dem planerna.

Idag har jag en kund inbokad, kl 16.00 fram tills dess ska jag åka till Vallsta och Arbråskolan för att sätta upp lappar genom handbollen. För er som inte träffat mig på ett tag vet inte att jag och Jennifer har tagit över en grupp 9-10 åringar inom handboll som vi är ledare för. Jätte skoj, men jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. Får se om vi får hjälp med pappersarbete och arbetet utanför hallen. Jag är för snurrig för att hålla reda på det. Jag ska ta med mig kära Erika på denna sväng, ska bli super skoj att besöka Arbråskolan igen:) Får vi tid över innan jag börjar jobba ska vi ta oss en promenad och snacka en massa!

Igår var Erika på besök, så jag och Joel åkte på Ica för att handla ost, kex, salami, popcorn och jordnötsringar mm som vi skulle mysa på tillsammans framför" Män som hatar kvinnor". Grymt bra film, men hemsk!

Lördagskvällen spenderades med Ewe och Clara, Clara gick dock efter en stund men jag och Ewe lagade mat och gjorde oss iordning för lite party på Tuppenz! Det var supet skoj, ett ställe som jag absolut kommer besöka fler gånger! Hundra gånger bättre än Tranan. Det hände en tråkig händelse på slutet, då Ewe fick en flaska i pannan. Hon klarade sig bra förutom en sjukt stor bula och ett blåmärke på näsan Usch!

Nu är det lite disk som ska fixas innan jag tar mig till Orbade för att hämta erika!



Jag och Tina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0