Härligt Färjestad!

Underbart!
Vi vann över Brynäs igår och det är jag nöjd över! Kan bara säga att vi spela ut dem de första två perioderna, men sista var vi inte så bra dock. Men vi vann iaf med 4-2 och det var roligt att vara där och kika:D
Jag är nöjd över mitt älskade lags insats, med tanke på att vi har så många nya och unga spelare!
Kan bara säga: Underbart!

En tanke slog mig igår på matchen att denna helg har bestått av mycke sport!
Fredag- Bandy, Bollnäs-Sirius
Lördag-Handboll, Arbrå-Örebro
Söndag-Hockey, Brynäs-Färjestad
Nice:D

En sak till som jag kom på är att jag åker imorgon kväll! :O
Då går tåget som är framme på Arlanda kl 00.31 sedan incheckning 04.40
06.40 går flyget mot Spanien och BARCELONA!

PANIK!
Jag har inte packat en pryl än!
Jag ska göra min hemuppgift till handbolls utbildningen!
Jag ska skriva ner allt som ska sägas på föräldrarmötet dan efter hemkomsten!
Jag ska till Tandläkaren och på synundersökning idag!
Jag måste prata med Bokströms om tapetseringen!
Jag måste ta upp mina sängar eftersom erika köpte min förra!
PLUS att jag ska jobba någon timme till för att jobba ikapp ledigheten!
Ja det var de, men som sagt man brukar klara av det mesta eller?
Tror att min medicin ska tas idag:P

Nu ska jag sätta igång och pricka av min lista:)
Plus lite mat i magen:D

Hejsvejs!



Bilder från Halloween:)
Jennifer, Djävulinna
Cissan, Pocahontas/Indian
Ante, hmm nerslagen kille?:P
Jag, typ 1800-tals dam på bal!

Tack för en trevlig kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0