Blääää

Det är inte värt det!

Nej det är inte värt att dricka om jag ska ha så här ont i magen efteråt:(
Och jag vet om att det kan bli så här, men ändå så dricker jag.
Tror jag ska lyssna på älsklingen och mamma, det är nog bäst att ge upp alkoholen nu!
Jag är rädd att det kan bli värre annars, och det vill jag verkligen inte!
Magkatarr kallas detta syndrom som jag dras med och jag vill att det ska försvinna!

Igår hade jag trevligt iaf, blev inte riktigt som det var planerat men annars så.
Vi fyra i Jennifers lägenhet hade super mysigt och trevligt tillsammans iaf:)
Och det är ju huvudsaken!

Halv tre drar jag och Joel mot Gävle för att kika på hockey!
Färjestad-Brynäs! Och jag hoppas på vinst!
Den 28 dec ska vi även åka ner till Göteborg för att kika på Färjestad och då möter dem Frölunda!
Det är en utomhus match på Ullevi, spännande;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kan du säga det till din kusin JENS. Den där magkatarren verkar var ärftlig och förvärras vid alkoholintag. Vid 37 års ålder har det inte riktigt budskapet fastnat. Eller så tycker han att det är värt det ;-). Jaja, jag ska inte gnälla. det är inte speciellt ofta nuförtiden. /Mia

2009-11-01 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0