Måndag

Idag klockan 4 ska jag testa min balklänning, så nu är det bara att hålla tummarna för att den passar bra.
Dock jag var jag glömsk som vanligt och glömde mina skor hemma, men de sa att om jag visste ungefär hur hög de var kunde det lösa sig så det hoppas jag:)

Idag ska jag hem till Erika och testa lite balfrisyrer först för att vara ute itid så vi vet vilken vi ska göra och sedan måste jag göra 11 uppsättningar till innan studenten, för att få Godkänt i kursen. Det jobbiga är att det inte alls finns så mycket tid i skolan för att hinna med det och då passar det perfekt att testa på min sötnos:)

I helgen skulle jag egentligen upp till Noraström på 50-års fest men jag ändrade mig igår och bestämde mig för att stanna hemma och gå på en fest istället, som jag tror kommer bli super skoj :D

Imorgon kommer jag stanna i Gävle för att gå på stan och kika efter det sista till balen, lite smink och accessoarer men även lite kläder som kanske kan komma till nytta på festen:) Sommaren börjar närma sig med stora steg så det är massa som måste inhandlas.

Som det ser ut nu kommer det bli mycket jobb för mig i sommar, men det kan bli skoj:)
Lite ledigt vill jag väl vara, för en tripp till Gotland ska jag på och det är bara så.
Vem som följer med vet jag ej, den/dem som vill iaf, för jag ska dit!

Nej nu ska jag återgå till skolan och lyssna på lite redovisningar:)

Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0