Det närmar sig med stora steg:)

Regnet faller ner utanför fönstret och själv sitter jag här i min ensamhet och väntar på att min sömntuta Jennifer ska vakna, så att jag har någon att leka med;)

Gick upp nio idag för att bege mig till jobbet och det vart en kort dag idag. var redan klar halv tolv men skönt det med.
Kommer man upp i tid hinner man göra så mycket mer på en dag och det är grymt skönt faktiskt:)
Tänkte ta tag i lite plugg och kanske göra mig lite lunch. Det är lite småtråkigt att äta själv, men vad ska man göra?
Har vart ensam hemma sen i Onsdags och de kommer hem imorn, skönt att få vara ifred lite. Tur att Joel är här och gör mig sällskap iaf, eller ja då han inte jobbar vill säga.

Balen närmar sig med stora steg, det är bara 6 dagar kvar!
Tänkte göra naglar men eftersom jag är lite seg så är jag försent ute, som alltid:/
Jag får väl köpa nå som jag kan ha bara för kvällen, det borde funka.

Och studentklänning har jag inte heller beställt, hur ska det här gå?:P
Bäst att jag tar tag i allt som ska göras så att det inte blir skit av det hela.

Nej nu ska jag plugga och hoppas på att Jennifer hör av sig snart, eller att Joel måste sluta jobba så jag får lite sällskap:D

Puss och kram



Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0