6 maj!

Idag är det ingen vanlig dag för det är systers födelsdag, hurra hurra hurra!
Grattis älskade på din 28-års dag!

Igår testade jag och Lina uppsättningar på varandra till balen som är den 29 Maj, väldigt nära nu.
Jag vart mycket nöjd men testuppsättningen, bara lite fix som ska göras.
Idag jobbade jag med uppsättningar hela dagen och shit vilken tid det tar.
Jag fick iaf upp två stycken och dem vart jag mycket nöjd med, vist fanns det fel men det finns det på nästan allt.

De ringde från Gimlins idag och berättade att min balklänning hade kommit, så jag ska dit på måndag och testa den:)
Jag håller tummarna för att den kommer att sitta bra. Jag kom även på ett problem, jag måste fixa skor!
För att vi ska kunna sy upp den måste jag veta vad jag ska ha för skor till, så det måste inhandlas i helgen.
Min tanke var att jag ock älsk skulle åka till lägenheten i Gävle på fredag kväll och mysa och sedan gå på stan på lördag, men som det ser ut nu så ska han troligen jobba i helgen:/ Men då får jag väl kika om någon annan är på?:)

Imorgon är det min första riktiga arbetsdag på salongen, jag ska börja få lön för att vara det. Det är helt sjuk!
Jag ser verkligen fram emot det, kommer bli så himla roligt att jobba på Hårmakar´n.
Jag trivs verkligen där :)

Godnatt sov så gott!
Puss och Kram


Älskade sis och jag <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så himla roligt att du har jobb där nu!

Jag måste komma till dig innan studenten tror jag och fixa med färgningen, har redan utväxt också ;( Jag kanske kan boka någon tid nu något tag, du kan väl kolla upp någon tid då du har någon lucka? :)

2009-05-06 @ 22:41:10
URL: http://sofieavpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0