Tillbaka i skolan!

Efter ett mycket kort lov så är jag nu tillbaka i skolan, FY!

Morgonen började med ett jojo-test där vi skulle springa fram och tillbaka i hallen för att testa konditionen.
Jag gav upp rätt fort för jag hade inte den rätta motivationen, men huvudsaken är ju att jag ger bättre ifrån mig nästa gång;)

Lite panik börjar jag också få då jag inte skrivit ett skit på projektrapporten som ska vara inne den 14 och jag ska bort hela helgen. Så det blir till att plugga nu varje dag om jag ska hinna med, suck! Men jag får skylla mig själv!

Lovet har varit toppen har blivit shopping, mys, tripp till Sthlm, bowling, fiskning, hockey och utgång mm.

Till helgen blir det som sagt en resa och då ska jag till Jönköping på en frisörmässa:) Det ska bli jätte roligt och intressant, hoppas jag får mycket inspiration:)

Nu ska jag skärpa mig och börja uppdatera denna blogg oftare, men vart så mycket den senaste tiden så jag har inte orkat. Skriver ju inge skoj i alla fall, så känns så meningslöst. Vem orkar läsa denna skit?

Tack Joel för allt! <3

BYE!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag! :D

2009-03-02 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0