Hej då Jönköping!

Sitter åter igen på hotellrummet med datan framför mig, och varför? Jo för jag har inget annat att fördriva tiden med.
Väntar på att Millan ska höra av sig så att vi kan äta frukost, för jag börjar verkligen bli hungrig nu.

Festen igår var väl helt okey, mycket folk och bra musik faktiskt:) Blandat både nytt och gammalt och det gillar jag. Efter en stund på dansgolvet kommer en gubbe, eller jag en äldre man till oss och började dansa. Jag tror säkert han är trevlig, men det känns inte så roligt att dansa med han. Annars var kvällen lyckad, åt god mat före och det blev en massa dans och mingel på festen.

Det hände ett par gånger att man stod och dansade brevid Magnus Carlsson eller Börje Salming m flera, men vem gråter över det haha ?:P

Nej nu ska jag ta och packa det sista och ringa Millan, sen bär det av till mässan och slutligen blir det hemgång:D
Känns skönt att komma hem och speciellt nu eftersom jag inte mår 100, hostar och ont i magen mm :/

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0