Elmia inspiration

Skolveckan är äntligen slut, imorn är det praktik som gällder som sedann bär det av mot Jönköping!
7.40 går bussen till sthlm där jag och Millan ska gå på stan innan vi sedan åker bil till Jönköping.
Eftersom det bara var jag som ville följa med så kommer jag få sova ensam på hotellrummet, men jag ska väl överleva det:)

Två dagar kommer att tillbringas på Elmia inspiration som är en frisörmässa innan det bör av hemåt på söndagen.
Tur att jag har sovmprgon på måndag så att jag får sova ut lite eftersom vi kommer hem 22.20 på söndag.
Jag tror det kommer bli en toppen helg, ser verkligen fram emot den:)

Idag fick vi reda på planeringen fram till studenten och det är inte alls långt kvar! Och fram tills dess ska en massa göras, jag som trodde att det skulle bli lungt.

Nej nu ska det pluggas innan jag ska sova, måste få lite gjort!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0