Nytt beroende..

Jag har fått ett nytt beroende och det är Joel.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli så fast i någon.
Efter många nitar har jag äntligen hittat en bra kille!
Trodde aldrig att en person kunde förändra så mycket.
Att han skulle få mig att må så här bra.
Det är ofattbart men Sant:)



Efter många år av depp och tårar så känner jag att allt är på plats.
Jag har mina vänner och jag vet vilka som är de riktiga.
Jag har min familj och äntligen har jag båda mina syskon i närheten.
Jag vet att jag vill bli socionom för att det passar mig.
Jag har hittat Joel.

Det kan inte bli bättre :)

Nu ska jag ner på stan med mina sötnosar Frida och Lina.
Ska kika på balklänningar och sedan leta sponsorer till visningen.

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste allt du skrivit, nästan så man får en tår i ögat! Du är så gullig Martina, så bra!!

2009-01-14 @ 16:53:27
Postat av: Hanna

Härligt att se att du mår bra=)

2009-01-18 @ 20:44:28
URL: http://hannakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0