Mys:)

Måste bara skriva min kärleksförklaring till Frida, denna människa är så söt:)
Min kära sambo åkte hem till Ljusdal igår men Frida var så gullig att hon stanna med mig.
Det blev stan där vi kollade på balklänningar och även Lina och Ammi var med.
Sedan så tog vi en fika och hyrde Barnhemmet innan vi åkte hem.
Blev lite mat, Satc och sen barnhemmet innan läggdags, Mycket mysigt, Tack Frida:D

Idag var jag och Frida på gymmet efter vi kommit hem frå skolan, en timme där och sedan en tjugo min i bassägen:)
Blev lite bastu och så också, så detta ska vi fortsätta med varje Onsdag är det tänkt och sen frdagar eller lördagar.
Vi får väl se hur det går med det, just nu vill jag bara att snön ska försvinna och att det blir varmare så man kan springa.

Just det lovade lite bilder sen min dag i sthlm som "modell för en dag" här kommer dem, Enjoy!

Puss och Kram

                             

De här var några av bilderna:)



Kommentarer
Postat av: kristin

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, du är VACKER!

2009-01-16 @ 23:58:37
URL: http://callmyrs.blogg.se/
Postat av: Linnea

Måste bara säga att bilderna blev superfina! Du är så vacker Marre :)

2009-01-18 @ 16:05:10
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0