Tillbaka till skiten!

Nu är man tillbaka i skiten, Fy vad jag inte alls är taggad inför det här!

Förra måndagen var jag i Karlstad för att ge Joel sin julklapp från mig.
Vi åkte strax före 12 och hämtade upp Viktor i Bollnäs först.
Han skulle till Gävle för att få sin present av Lina.
Stackaren fick sitta med ögonbindel hela vägen men som jag hört vart det ju en toppen dag, tur det:)

Det var jag som körde och Joel som var kartläsare.
Dock gick det inge bra och vi åkte många mil helt fel.
Fram kom vi iaf 3 minuten in på matchstart efter många om och men.
Under resan var det tjaffs och mycket dålig stämning, men det ändrades snabbt:)
Det vart iaf en vinst mot Brynäs men det var inte en bra match.
Efter matchen åkte vi till Forshaga där vi fick låna lägenheten av Linus, Linas bror.
Ett stort tack till han, så vi slapp åka hem på natten:)

Tisdagen åkte vi i bra tid på morgonen för att hinna fram till Lager 157.
Det vart inte så mycket shopping, men en väst och leggings köpte jag:)

Helgern har vart super mysig, fredag åkte jag till Joel där det blev slapp framför tvn bara.
Lördagen åkte vi in till Bollnäs för att kika på Km (fotbolls cup) och på kvällen så åkte jag och Joel till Gävle.
Här så träffade vi syster, bror och Johan då vi gick på O´learys och kika på Färjestad-Hv på tvn där.
Sen avslutade vi kvällen med discobowling och tyvärr vann killarna:/

Söndagen var jag och syster till Sthlm för att prova på att vara modell för en dag.
Det var riktigt skoj men tyvärr så försvann det lite pengar med, men jag kommer alltid ha kvar bilderna:)
Bilder kommer!

Nu så är det skolan som gäller och imorn fick vi sovmorgon, TACK!
Och imorn ska jag hem för att jag ska till Tandläkaren på onsdag morgon.

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: kristin

Jaa, bilder vill vi se! Om du är inne på msn något tag kan du skriva ditt kontonummer eller så skickar du ett mail. :)

2009-01-13 @ 11:16:39
URL: http://callmyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0