Tillbaka i Gävle

Sitter här i skolan igen, efter en lång helg men den gick för fort som vanligt.


Torsdagen: Praktik, sen Bollnäs med Jennifer.

Fredag: Vart det Bollnäs igen och sen gymmet. Kvällen avslutades hos Erika med Let´s dance och massage;)


Lördagen: Då var det min Joels födelsedag och Katrins med. Den dagen var det även födelsedagsfest för 30 åriga Danne som fyller år imorn egentligen.

Söndag: Då åkte joel ifrån mig tidigt och lämnade mig ensam hemma eftersom ingen annan var hemma heller. Men jag ringde efter Ewe och Erika så sällskap fick jag:D Lite senare på kvällen så hörde jag att det var någon på väg upp för trappan och jag fatta inte alls vem de kunde vara. Joel kom och överraskade mig den sötnosen!

Tänk att jag gått och blivit så kär!


Kommentarer
Postat av: InganJakobsson

Varsågod så lite så, är alltid skönt att kunna fråga om man har svårt att bestämma sig, vad skulle man göra utan det? ;P Ja, det tycker jag låter bra! :D är skit svårt att hitta balklänning o bestämma sig :S vart har di hittat den? :D



Men du, det ska du verkligen vara oxå, dom var skit fina! :)



Haha, jaså? gud vad skönt för dig, grattis till dig ;) och det är väl bara att vänta antar ja :) hihi

2009-01-26 @ 23:57:50
URL: http://Ingmariejakobsson.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

Är så glad för din skull, äntligen har du hittat en kille som förtjänar dig :)

2009-01-29 @ 19:33:38
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0