19 ÅR

Idag blir jag 19 år gammal:D
Tänk vad tiden går fort!

19 är ju egentligen en tråkig ålder men vad fan, ett år närmare 20 iaf;)

Igår bjöd jag hit lite folk på mys innan vi gick ut på Tranan.
Det var: Linn, Erika, Linnea, Frida, Lina, Joel, Ewe, Moa och Emelie:)
Hade en super trevlig kväll och ett bra avslut på Tranan, TACK:D

Idag var jag med Joel på dop i Norrala, super mysigt:)
Nu på kvällen blev jag uppvaktad av familj, danne&katrin och Jennifer.
Tack för alla fina prsenter och TACK för alla gratulationer:D

Nu blir det lite mys och imorn sticker vi på hockey;)

TACK Frida för den fina bloggen, du är en ängel.
Jag är super nöjd:D

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Kristin

Grattis! :)

2009-01-04 @ 22:53:58
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis :D

2009-01-05 @ 01:07:42
Postat av: Frida

Grattis :D för sjuttioelfte gången ;) varsegod gumman, kul att du gillade den :)

2009-01-05 @ 16:09:18
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/
Postat av: ...

Grattis :)

2009-01-11 @ 04:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0