Vision of the world!

Det vi har jobbat med i ett halvår är nu över, helt över!
Det ända som ska göras nu är att skriva ner hela skiten!

Igår var det dagen D för visningen som var vårt stora projekt.
Allt gick bra, jobbade från 7-15 med att fixa mina 5 modeller.
Det flöt på bra, vilket jag aldrig hade trott.
Det blev inte så mycket stress som jag hade föreställt mig.
En sak är säker och det är att utan min 2:a Sofies hjälp hade det aldrig funkat.
TACK Sofie för det grymt stora hjälpen!

Visningen gick jätte bra och alla modeller var så duktiga!
Det vart några misstag med ljudet men det löste sig bra ändå.

Ett STORT tack till:
ERIKA
HANNA
JOEL
SPRAKLET
&
CLARA

Tack för att ni ställde upp för mig utan er hade det här aldrig funkar.
Tack för att ni stod ut med all besvär och en något otrevlig Marre ibland.
Vad skulle jag gjort utan er? TACK!

Nu när man för en gångs skull slappnar av så släppr allt.
På tåget kom känslan: yr, spyjuk, magont, huvudvärk mm.
Magkatarr och skit, FY FAN!

Jag hade sett fram emot att komma hem till ett varmt hus, ta en varm skön dusch och bara slöa.
Men vet ni vad? Jo värmepumpen är trasig så vi har iskallt inne plus inge varmvatten:S
Det var ju pricken över iet!

Tack och bock nu ska jag lägga mig i min säng under täcket, tända ljus som jag hoppas ska värma mig och vänta på att Joel ska komma och göra mig sällskap.

Imorn blir det praktik plus att jag ska kika på balklänningar hos O´rakel, JIPPI:D

Puss och Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0