Vilken överaskning!

Igår satte jag mig på tåget hem efter att gått ca en timme länge än vad jag skulle, men det behövdes!
Massa att fixa nu till visningen, inte alls långt kvar till den 17:e!
Jag pratade med Joel när jag precis satt mig på tåget och han var bara hemma och dona.
Vi hade inte bestämt att vi skulle ses på kvällen som vi brukade, så jag var lite ledsen.
Men vad gjorde det jag hade ju massa annat att göra, Frida och jag skulle ju gymma mm.
När vi är i Bollnäs så kommer killen och går i tåget, det sötosen överaskar mig igen:D
Tänk vilken söt kille jag har skaffat5 mig;)

Gymmet gick inge vidare då jag blev jätte yr och illamående, hade ätit lite för lite före:/
Fy skäms på mig, ska man träna måste man se till att äta mycket också annar bryter man ner sig istället för att bygga upp sig.

Idagg var jag på praktik och allr gick bra, haft fem kunder och fullt upp hela tiden:)
Super skoj är det.
Någor som jag kommit på är, att jag troligen vill bli Frisör ändå;)
Haha vi får de vart allting leder, långt kvar tills man blir pansionär.

Nej nu ska jag till Joel och mysa lite.
Imorn blir det middag ute, bowling och spelkväll med Joel, Viktor och Lina!
Det ser jag verkligen fram mot!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0