Helgen

Ännu en helg är snart förbi och visningen närmar sig med stora steg!
Paniken stiger, jag vet inte riktigt vad jag ska göra än. Allt är inte planerat!
Det finns massa annat att göra med, reflektioner plus den jävla projektrapporten att skriva på!

Har vart med Joel varje dag sen jag kom hem, i torsdags så åkte jag hem till ha efter praktiken och vi kikade på lite tv. Fredag morgon åkte han sju men jag sov kvar till nio och åkte sedan hem för att jag skulle ha praktik igen. Joel kom till mig efter det att han slutade, jag fick dock åka iväg på praktik och var där till halv sex ungefär och sedan vart det stres.

Jag gick hem och fixa mig snabbt för att sedan åka till Lina där jag skulle fixa Jennifers hår och sedan hämtade vi andra Lina på stationen för att åka mot Bollnäs. Vi åt på Roma tillsammans jag, Lina och Joel och sedan hämtad vi viktor på stationen i Bollnäs för att sedan åka iväg och bowla. Viktor vann tyvärr, men jag kom två iaf;) Joel låg tätt bakom och hans sista poäng hann inte räknas med så han gick aldrig om mig. TUR!

Vi fyra åkte sedan och handla lite gottans för att sedan spela lite spel. Jag och Lina tänkte ta en revanch mot killarna i samma spel som sist. Det gick inte så bra, tyvärr men vi kan skylla på att Lina räknade lite fel;) Eller hur Lina?

Den natten skulle Joel ut och Jobba men varken han eller jag vaknade av att de ringde 5 gånger den natten:/
Men det löste sig som tur var iaf. Igår var jag iväg till Bollnäs med Ewe där vi träffade upp Millan, Torbjörn och Emma för att ta en fika och sedan begav vi oss brudar till Scandic för att kika på en visning. Super fina uppsättningar och klänningar måste jag säga. O´rakel ska ringa upp mig imorn så ska jag beställa tid för att kika på klänningar. Nu är jag allt velig, vet inte alls hur jag vill se ut. Ska jag vara brunett eller blondin? Vågar jag chansa genom att beställa över Internet? Ja frågorna är många, och hur ska jag kunna bestämma mig:S

Kvällen tillbringades hos Danne och Katrin där både blev klippte plus att vi kikade på melodifestivalen. Jag hejade på Nina men det gick ju inge bra för henne:/

Idag ska Jennifers lillebror bli klippt plus att jag ska hinna plugga lite medans Joel är ute och jobbar.
Imorn är det ledig dag så då blir det också plugg plus kansk en sväng till Gävle.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hade inte jag räknat fel hade vi lätt vunnit! ;)

2009-02-08 @ 20:01:49
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0