Påsken!

Det var längesedan jag grät sist, minns inte när det var heller för den delen.
Kanske är det därför jag gråter till One tree hill typ jämt?
Nej men det är faktiskt mycket känslor i den serien, right?
Haha jaja men jag gillar den i alla fall, eller ja ÄLSKAR!

Zimba väckte mig kvart i åtta av att han ville ut och göra sina behov, så det var bara att resa sig ur sängen och palla sig ut. Men det är skönt att komma upp i tid också faktiskt, man hinner göra så mycket mera på dagarna då:)
Jag har redan vart ut med Zimba, legat i sängen ett bra tag för att försöka sova men när jag insåg att morgonpromenaden gjort mig pigg gick jag upp till vardagsrummet för att kika på två avsnitt One tree hill och gråtit så klart. Nu är jag iaf kapp Joel i avsnitten så jag måste sluta efter två, så då blev det datan istället, Vad ska jag annars roa mig med? Joel ligger så skönt i sängen och sover, tur för han att han har lätt att somna om. Egentligen borde han gå ut med Zimba på mornarna ju;) Haha

Helgen har vart händelserik, Fredagen blev det utgång med Jennifer på Sport In vilket inte var så lyckat, sjukt lite folk.
Vi tog nattbussen hem och sen var det sängen som gällde. Lördag morgon åkte vi till isen, syster väntade tills jag hade vaknat, söta hon:) tog med zimba ut till stugsjön där mamma, pappa och bror var. Jätte dålig väg dit och min syster gillade inte att köra där men allt gick bra... vi skulle parkera så vi ställde oss efter en väg men bror sa att vi skulle ställa oss efter en annan väg istället. Så vi körde iväg och hitta en bra ficka, ja trodde vi. Hmm lera var det där och så satt vi fast! Vi skulle försöka att backa men gick inge bra, efter många om och  men så ringde vi min bror som tog med pappa och kom. Men innan de kom hann min farbror, faster och min kusin komma med deras lilla lastbil så de drog upp oss, Tack:) Haha ja jag och syster på äventyr, me like:) Vi lämnade bilen där vi hade tänkt parkera från början och fick sätta oss på flaket på deras bil och åkte med dem ner.

V äl framma fick Zimba springa utan koppel och tratt och det vill jag lova att han älskade. Tyvärr blev det inga bilder, men en super trevlig dag i solen men korvgrillning. Kan det bli bättre?:)

Kvällen blev det utgång men Jennifer och Joel:) Före hade vi besök av Kattis, Linn, Frida och Linnea. Mycket trevligt fast de stannade tyvärr inte så länge. Kattis stannade kvar och var jätte söt och skjutsade oss till Bollnäs, Tack:)

Utgången blev lyckad och jag hade så skoj med min söta Jennifer:)

Söndagen var rätt lugn, blev lite grillning och utgång igen. Det vart inge bra på Tranan så vi kom hem i tid, blev lite One tree hill innan sängen kallade. Igår var det plugg som gällde hela dagen och besök av både Jennifer först på dan och sedan Kattis på kvällen:) One tree hill hela kvällen med, mm i like it!

Nu ska det fixas lite frulle innan min sötaste vaknar;)

Puss och Kram


Tack för allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0