SM-GULD!

FÄRJESTAD, FÄRJESTAD FY FAN VAD NI ÄR BRA!

Vilken känsla och vilken spänning det var!
Hade gärna vart nere i Karlstad igår, oj oj oj!
Så nu gott folk, till alla er som säger att Färjestad suger:
NI HAR FEL!

Fixade Söta Sofie igår och det var bra, ska kanske lägga på en asktoning sen om det behövs.
Tog sin lilla tid men så blir det när jag vet att jag har tid plus att jag känner personen.
Men en mysig stund tyckte då jag iaf att det var;)

Idag är det praktik hela långa dagen som gäller, hittils har jag 4 kunder inbokade så det blir nog rätt fullt upp. Men SUPER skoj ska det bli:)
 
Snart är det utgång som gäller, på Lördag smäller det!
Jag hoppas på att det blir så lyckat som jag tror:)

Nej nu måste det fixas en massa innan jag ska knalla neråt mot Arbrå city, haha

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0