Färjestad är bäst!

Sov hela långa natten inatt och Zimba var så himla duktig, fast det är han oftast måste jag berätta:)
Jag tror också att det har med att jag är ovan att ha hund och är lättväckt, men det fungerar toppen.

Har nyss tagit ut han på en promenad och gett han mat och nu sover han igen det sötisen.
Själv ska jag ta och äta lite frukost och jag ska hinna fixa mig, bädda, plugga lite och ta med han ut igen innan jag ska traska ner till salongen för att fixa Sofie:) Det ska bli så himla spännande, och jag är glad för att hon vill att jag ska göra det:)

Efter salongen blir det gymmet med min älskade Jennifer och kvällen är inte planerad än hur det blir.
Igår funderade jag på att följa med Lina och kika på Viktors match, men Färjestad vann igår så de kan vinna sm-guld ikväll och det vill jag ju gärna se! Jag tror faktiskt vi tar det ikväll, för FÄRJESTAD ÄR BÄST!

Frulle nu:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Blev superbra gummis!! :) Taack! Får se om vi lägger i en asktoning sen då! Tack än en gång :)

2009-04-08 @ 22:53:02
URL: http://sofieavpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0