Veckan..

I måndags var jag och Mikaela mycket duktiga då vi lagade chilens makaronigryta, sen tvätta och städade vi. Vi tåg även upp en dörr från förrådet och ställde ner en massa lådor i förrådet. Ja vi hann inte så mycket mer, men nu börjar det bli ordning och reda:)

Igår knäppte vi skolfoto, på klassbilden var vi flint då vi hade köpt typ badmössor i hudfärg. Haha skoj var det :P
 På kvällen tog jag det lugnt och myste bara, kan behöva sådana dagar med:)

Idag har det vart prat om vårat projektarbete som skall göras, många bra idéer:)  Nu ska jag börja klura på sponsorer mm för att vi ska få det här att gå ihop, ca 80-100 tusen måste vi får in för att vi ska kunna ha råd med det här. Jag tror i alla fall att det kommer bli ett lyckat projektarbete i form av en visning:)

Nu snart ska jag och min sambo vandra hemåt för att laga lite mat, blir spagetti och baconsås, muums:)
Sen blir det antingen att följa med Mikaela till Nilsson och kika på Arn eller ska jag åka ut till min bror i Kungsgårn, tror jag det heter:P haha

Imorn blir det en kort dag med bara Religion på schemat från kl 8.30-11.45:/ Men sen blir det att åka hem till Arbrå, ska väl in till Bollnäs en sväng med och lämna pengar till Driver för min sista körlektion. Sedan blir det till att ta en joggingrunda runt Forsön tillsammans med Frida och kanske simning med Jennifer?

Fredagen kommer jag tillbringa på Hårmakr´n och då ska jag fixa till min Farmor, antingen klippa eller klippa och permanenta:P På kvällen ska jag jobba, då det är Höstfest på Långnäs:) Nordman mm ska komma dit, kommer nog bli en hejdundrans feeest;) Se vi kanske ses i baren gott folk:)

Nej nu ska jag vandra hem, min mage behöver lite mat:P

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0