Trött..

Nu har jag äntligen fått ihop ett arbete om Facket, som jag ska redovisa tillsammans med några andra från klassen imorn. Jag har inte orkat tagit tag i det, så det blev sista sekund som vanligt:/ Det är så typiskt mig, men så går det när man inte kan planera och ta sig tid till att göra saker och ting.

Idag har vi haft lite färgdag då vi skulle passa in lite färger på hår och make för att framhäva ögon, och så att det passade in på person och till ansiktet. Min kära grupp kom fram till att jag skulle antingen vara kallt blond eller så ska jag vara en kall röd. Så deras förslag är att jag ska färga håret och bli rödhårig:P
Vad säger ni om det då?

Jag är dock lite feg och vet inte om jag vågar riktigt, men det skulle vara coolt:)
Tänkte att jag ska lägga i en effekt i rödbrun imorn kanske;) Så jag får lite smakprov innan jag lägger i hela håret.
Men just nu lutar det mer åt att lägga i brunt faktiskt, kanske för att jag är lite neutral av mig, haha:P
Vi får väl se vad som sker;)

Nej nu är det sängen som gäller, sjukt trött.
Nu när jag är klar med samhällen kan jag lika gärna lägga mig så jag orkar med morgondagen:)

Imorn går jag från 8.30-19.00 så det blir en lång dag:/
Efter det blir det tacos och mys med Frida, Mikaela och Skalman som jag vet nu i alla fall, sen fundera vi på att kika på Moulin Rouge och bara ta det lugnt:)

Godnatt sov gott:)
Puss och Kram



Blond?





Kommentarer
Postat av: Lina

BLOND!

2008-09-09 @ 16:28:00
Postat av: Linnea

Kallt rött! Skulle vara ASCOOLT + passa jättebra på dig! :) Önskar jag skulle våga nåt sånt!

2008-09-09 @ 19:55:43
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0