Studiedag

Ja idag har vi studiedag och det är hur skönt som helst.
Jag ska väl försöka plugga lite,  men om det blir så återstår och se:P
Jag vet i alla fall en sak som jag ska göra och det är att jag ska klippa Katrin.
Skönt att få ihop lite extra salongstimmar så jag kan ta ledigt någon fredag sen:)

Intervjuen igår gick rätt bra tror jag, men fick en rätt rolig fråga:
Vem man var i nalle puh.?
Haha ja efter lite fundering fick det bli kängru.
Varför?
Jo för att jag är som en mamma för måga så det blev mitt svar. Haha

Ja vi får väl höra sen vem som fick låtsas anställningen, inte blir det då jag i alla fall:P

Nu sitter jag och myser med min bråkiga katt, som inte är så gosig.
I söndags låg jag på mamma och pappas säng och mamma satt bredvid och vi pratade en massa.
Så hör jag hur Summer kommer springande i full fart mot rummet.
Hon hoppar upp på mig den galningen men inte nog med det hon springer rakt över mitt ansikte.
Hon verkligen hoppar upp på mitt ansikte och tar några steg innan hon flyger av.
Hon är så sjukt galen och vild min lilla misse, men som tur var så hade hon inte klorna ute.
Det tackar jag för, undra hur jag annars hade sett ut nu?:S
Men jag älskar henne för det<3

Nej nu ska det pluggas lite innan jag ska klippa Katrin.

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0