Söndag, söndag..

Igår var det fest som gällde. Vi tog oss ut till Marma och ut till ett hus mitt ute i ingenstans efter många om och men:P
Vi gick lite fel så vi tog oss över en åker vilket inte var så smart men fram kom vi i alla fall:P
Vet inte vad det är men jag och Jennifer tycker om åkrar?;)

Träffade en massa folk och det var trevligt, dock kände jag lite sug till att åka till Bns.
Eftersom jag har en mycket snäll vän så kom en bil och hämtade oss så jag kom till Bns till slut:)
Gick in på Tranan sista timmen och det var mycket roligare tycker jag.
Träffade på en massa folk som man kände igen:)

Nu blir det Katrin som gäller:)
Sen blir det plugg:/

Grattis Pappa på födelsedagen måste jag ju också säga:D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

"vi gillar åkrar" haha ÄG! ;D määäh, var du på tranan? det var jag och linn med ju :o fast drog vid halv ett.

2008-09-21 @ 12:47:18
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0