Ödet?

Nu sitter man uppe efter en mycket lång dag.
Jag började dagen med praktik på Hårmakar´n där jag fick hjälpa Millan med att färga en av hennes kunder och städa lite. Sen kom farmor till mig som jag permanentade och klippte och sist men inte minst kom Jennifer som jag gjorde en svinrygg på. Allt har gått jätte bra idag och det har vart super roligt:)
Började kl 9 och slutade kl 18.40 så det blev en lång dag.
Millan berättade också en rolig sak, att nästa fredag på min praktik så ska jag få göra iordning en tärna till ett bröllop:)
Det ska bli jätte kul och spännande, men lite nervös kommer jag att vara.

Jag hann bara hem och kasta i mig maten för att sedan ta mig vidare kl 19.15 till Bollnäs, parken på jobb:) Det var lugnt och vi hade inte så jätte mycket att göra, efter att Nordman spelat klart plockade vi ihop baren nere på stora dansbanan och sedan fick jag och Sofie åka hem.

Så nu är jag hemma och det är jätte skönt att få komma i säng i skaplig tid:)

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer, jag har lite olika saker att välja på.
Antinge följa med min bror på bio i Gävle, eller gå ut på Tranan eller så kanske umgås med några vänner?
Tranan lockar mest just nu, men vi får se hur det blir med det:P

Jag bara säger en sak, jag tror allt har en mening och jag tror på ödet.
Vad vill de mig?


Godnatt sov gott, Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

ja precis :)

haha visst är vi ;D

ohh vad har det hänt för spännande nu? ;) får du ta och berätta när vi ses, ikväll?

2008-09-06 @ 16:24:49
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0