Nu är det söndag igen.

Jag kan inte fatta hur fort veckorna går!

Ja nu sitter jag här efter en mycket trevlig helg med massa söta vänner.
Fredags blev det mat och mys hos Erika, jag var nykter så att jag kunde köra lite:P
Vi åt lite mat, prata en massa, bakade en kladdkaka och tog oss en tripp till prickiga huset.
Jag var dock för feg att gå genom den mörka skogen mitt i natten i det kolsvarta, så jag fick med mig Ew och Emma så åkte vi hem till Erika istället:P

Jag, Ewe och Moa sov kvar hos erika då det blev prat och mys i sängen innan vi somnade.

Lördagen blev det lite frukost innan jag och Ewe åkte till Arbrå. Jag gick till Danne och Katrin en sväng och var barnvakt till Teddy medans de målade lite och det blir så fint:) Tog mig en promenad med Teddy och mötte upp Ewe och hälsa på Kattis en sväng. Vi gick sedan hem igen och hämta Katrin och Zimba och gick till Katrins föräldrar.

Väl hemma så satte åt jag mat och fick besök av kattis, sedan åkte vi till IP och kikade på fotboll:) Fick träffa söta Lina med <3 Efter det blev det affären och sedan åkte vi till erika igen. Vi gjorde paj och mös innan vi kika på en urkass skräckis och sist men inte minst så begav vi oss till spökhuset i Kilafors.

Blev ännu en till natt hos erika med samma folk, blev fika och kortspel på natten inna vi lade oss,
Imorse käkade vi kakor och kika på Idol i sängen sen åkte jag hem.

Tjugo i sju tar jag tåget ner till Gävle, för ännu en vecka i skola. Usch kan någon låta mig slippa!

Puss och Kram


Frida och Linn:)


Linn och Linnea:)


Moa:)


Erika och Ewe(Bill och Bull?)


Kladdis och Frida i bakgrunden;)

Tack för en mycket trevlig helg:)
Erika, Ewe, Frida, Moa, Linnea, Linn, Emma och Emelie:)




Kommentarer
Postat av: callmyr

Ja men det hoppas jag med! Vi kanske kan ta en promenad på torsdag kväll om du kommer hem då? :)

2008-09-14 @ 16:50:41
URL: http://callmyrs.blogg.se/
Postat av: Linnea

Oj, vad jag ser ut att ha det mysigt på det där kortet :D hahah

2008-09-14 @ 20:51:02
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, det stämmer nog mer faktiskt ;b

2008-09-15 @ 20:59:43
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0