Mycket skönt:)

Precis kommit hem från en joggingtur:)
Det var hur skönt som helst och jag märker verkligen hur min kondition blir bara bättre och bättre.
Det är så himla skönt att röra på sig, och man mår så mycket bättre.
Blev dock inge simmning ikväll men det blir det förhoppningsvis nästa vecka:)

Slutade tidigt idag, kl 11.45 och sen var jag i Arbrå kl 13.30 och det är jätte skönt.
Jag hinner med att göra så mycket mer, och det som jag tycker är viktigt.

Veckan har varit bra, tidagen så var det lite lektioner och sen gruppredovisning som gick bra faktiskt.
Vi hade även färglära med Noomi, så vi skull skaffa modeller som vi sedan kunde färga.
Jag visste inte vem jag skulle jobba med så jag hade ine skaffat någon modell, men på måndagen
så parade jag ihop mig med Kajsa. Vi planera att ha hennes lillasyster som går första året på frisör.
Hon kunde inte dock så vi fick lite panik, samma sag som vi skulle ha modellen frågade jag sara, också
en tjej från ettan som tog över min gamla lägenhet. Det jag inte visste var att hon hade permanetat sig och var så preparerad så vi kunde inte ha henne som modell. mycket tråkigt men sånt som kan hända.
Jag gick runt och hjälpte de andra och färga och så, så jag lärde mig mycket i alla fall:)

Igår var vi ut till Högbo på program dag där vi spelad tvåmanna brännboll och vi treor vann så klart:D Priset blev en massa godis, inte helt fel det inte:D sedan var det korvgrillning och tippsrunda och även lite lekar på slutet innan vi åkte hem :)

Idag var det religion hela dagen då vi pratade om etik, mycket intressant tycker jag.
Det ploppa upp en massa tankar från min sida och jag skulle kunna diskutera det hur länge som helst.

Nu blir det mat och sedan plugg skulle jag tro, kanske att någon vill umgås med mig:P

Imorn blir det praktik hos Millan och då ska jag ha en brudtärna och kanske en klipp och färgkund:)
På kvällen blir det middag och mys hos Ikkiz:)

Puss och Kram

I´m fighting this feeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0