Katrin med familj <3

Kom nyss hem från Katrin, var där och myste lite:)
Känslan när jag är hos Danne och Katrin är obeskrivlig.
Jag känner omtyckt och jag mår så bra när jag är där.
Jag skulle kunna stanna där hur länge som helst.
Tack för allt familjen, ni betyder oerhört mycket.
Vad skulle jag göra utan er?

Så nu blir det till att plugga lite innan det är försent, har en hel del att göra:/
Reflektioner, religion, samhälle och Pia mm..

Jag trodde att det skulle bli bra, men jag tvivlar igen.
Jag känner mig bortglömd och bara ivägen på något sätt.
Allt bara försvinner.
Meningslöst, men..
jag är van.

Ensam är stark!

Puss och kram







Kommentarer
Postat av: Katrin

Lilla gumman! Du vet att du betyder sååå mycket för oss oxå! Vi tycker om att ha dig här hos oss, å du får vara här precis hur mycket du vill!!!! Stora stora kramar från mig & Danne Pussar från Teddy & Zimba

2008-09-07 @ 17:42:05
Postat av: Frida

du är inte ensam! du har i alla fall mig vid din sida. så det så! tycker om dig så mycket, så mycket, så mycket <3

2008-09-07 @ 19:32:40
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0