Gårdagen..

Igår vart det en sväng till Bollnäs som sagt, och Erika lämnade av mig i skogen:P
Haha där vart det bara lugnt, kika på tv och myste med två söta hundar.
Fick skjuts hem av en envis jävel, men det tackar jag mycket för:)

Idag blir det bara plugg som gäller.
Inge Gävle ikväll utan det tar jag imorn bitti istället.
Då blir först löpning på gympan och sedan bär det av till Sthlm:)
Ska shoppas en massa innan vi ska på visning.
Jag längtar så mycket, kommer bli så skoj.
Inte varje dag man åker på en schwarzkopf visning.

Nej nu ska jag göra lite te sen plugga:)

Jag vet inte!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Envis jävel!

Jasså, är jag en envis jävel ja?:O xD

2008-09-29 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0